انیمیشن شگفت انگیزان 2 – The Incredibles 2 2018 کمپانی والت دیزنی از جلو افتادن اکران انیمیشن The Incredibles 2 خبر داد. این درحالی ست که اکران Toy Story 4 به پنج شنبه، 25 خرداد 1397 انتقال یافت. شگفت انگیزان 2 دنباله ی انیمیشنی جذاب و هیجان انگیز با همین نام است که سال 2004 به نمایش درآمد. شگفت انگیزان داستان خانواده ای 5 نفره با قدرت های خارق العاده که در حومه شهر زندگی میکنند را روایت میکند و به مردم شهر کمک میکنند و از بی عدالتی نجات میدهنداما به سبب شکایت هایی زیادی که از آنها شد این کار را کنار گذاشته و مانند انسان های معمولی زندگی میکنند،ولی داستان به همین جا ختم نشده اتفاقاتی در زندگی شان رخ میدهد.



به گفته کارگردان در این قسمت باید منتظر شخصیت پردازی قوی تری نسبت به سری قبل باشیم و داستان آن را تا زمان اکران عمومی فاش نکردند. ماه ژوئن(اول تابستان) همیشه زمان خوبی برای رکورد زنی کمپانی پیکسار است، همان طور که Toy story3 با اکران در june  2010 با فروش بیش از ۱ میلیارد دلار به جمع پرفروش ترین های باکس آفیس پیوست. گذشت 12 سال از نمایش قسمت اول، حال به نظر زمان مناسبی به جذب تماشاگر به سالن های سینما است.

تمام اعضای خانواده‌ی محبوب قهرمانان، در این قسمت هم بازگشته‌اند. در این نسخه هم کریگ تی نلسون (Craig T. Nelson) در نقش آقای باب، هالی هانتر ( Holly Hunter) در نقش هلن، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش فروزون هاک میلنر (Huck Milner)، سارا واول (Sarah Vowell) و … حضور خواهند داشت و خانواده و گروه قهرمانان را بار دیگر به جهان نشان می‌دهند. با این تفاوت که در این قسمت قدرت‌های شگفت‌انگیز کوچک‌ترین عضو خانواده‌ی قهرمانان یعنی جک جک نیز آشکار شده است و همانطور که پایان نسخه‌ی قبل نشان می‌دهد، با یک ابرقهرمان قدرتمند دیگر مواجه خواهیم بود. تیزر تریلر منتشر شده از فیلم نیز بر همین موضوع تمرکز دارد و صرفاً نمای کوتاهی از بعضی‌ از قدرت‌های باورنکردنی جک جک است.

در The Incredibles 2 شگفت‌انگیزان 2 همانند نسخه‌ی اول، بِرَد برد (Brad Bird) وظیفه‌ی کارگردانی را برعهده خواهد داشت. تهیه‌کنندگی این انیمیشن نیز برعهده‌ی جان واکر (John Walker) و نیکول گریندل (Nicole Grindle) است. حفظ تیم صداپیشگان و همچنین عوامل ساخت از جمله کارگردان آن، به ما این امید را می‌دهد که با اثری با کیفیت و خلاقانه همچون نسخه‌ی نخست رو به رو هستیم. شما می‌توانید پوستر جدید منتشر شده‌ی این انیمیشن را از پایین مشاهده کنید.

توجه داشته باشید این کیفیت از روی پرده های سینما ظبط شده و دارای کیفیت صدا و تصویر پایینی میباشد

دانلود به صورت زبان اصلی با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم

دانلود تریلر این کارتون